Naklejki promocyjne są w formie od 1800 roku, więc jest to zdecydowanie starodawny typ reklamy, zwłaszcza w porównaniu z kanałami cyfrowymi, telewizyjnymi i innymi dostępnymi obecnie. Ale to nie znaczy, że nie działają. W rzeczywistości naklejki są bardziej skuteczne niż kiedykolwiek. Marketing internetowy jest bez wątpienia bardzo skuteczny, ale jest dość zatłoczoną przestrzenią i powoli staje się nadmiernie nasycony do tego stopnia, że ludzie przestają je prawidłowo odczytywać i nie zwracają na nie uwagi.
Duża kreatywność lubi naklejki
Zaletą naklejek promocyjnych jest to, że pomagają wyróżnić się z tłumu. Podczas gdy wszyscy starają się przyciągnąć uwagę ludzi w Internecie, możesz skorzystać z mniej zatłoczonego miejsca offline. Dla naszych dzieci doskonałe wypukłe naklejki 3d są świetną formą rozrywki, mogą oklejać mini swoje ulubione przedmioty. Większość z nas miała w dzieciństwie katalog z naklejkami do zbierania. Niektórzy z nas chcą wspierać projekty lub składać oświadczenia, podczas gdy inni chcą, aby świat wiedział, w co się pakuje. Niezależnie od powodów faktem jest, że ludzie naprawdę lubią naklejki, a jeśli nasze naklejki są wystarczająco kreatywne i atrakcyjne, i łączą się z tym, czego oczekują nasi potencjalni klienci, wówczas będą przyklejać je do wszystkiego co posiadają, zwłaszcza że mają wysoką postrzeganą wartość. Kiedy ktoś nakłada naklejkę promocyjną na coś, co posiada, zasadniczo popiera tę markę. Innymi słowy, każdy, kto zobaczy naklejkę, zobaczy ją jako osobistą rekomendację, zmieniając naklejkę w formę marketingu szeptanego. Ci lojalni klienci, którzy są bardziej niż szczęśliwi mogąc polecić naszą markę znajomym i rodzinie, są na wagę złota. Jednak wielu ludzi może nie mieć zamiaru promować naszej marki, co jest zrozumiałe. Jeśli ktoś ich zapyta, polecą nas, ale niekoniecznie będą proaktywni. Z drugiej strony naklejki znacznie ułatwiają lojalnym klientom aktywne promowanie marki.
Wszystko, co muszą zrobić, to nakleić naklejkę na coś, co posiadają, a my mamy chodzącą, gadającą reklamę w formie marketingu szeptanego, który jest bardzo potężny. Nikt nie poczuje się, jakby działał jako reklama dla nas, ponieważ, jak już powiedzieliśmy, ludzie po prostu lubią naklejki. Obecnie można uzyskać je w szerokiej gamie kształtów i rozmiarów, i można je stosować do prawie wszystkiego, od okien, ścian i podłóg po autobusy, telefony, a nawet ludzi. Wspaniałą rzeczą jest to, że dziś łatwiej niż kiedykolwiek wymyślić niezapomniany i zabawny projekt naklejki, który ludzie zapamiętają.