Odświeżenie marki w Warszawie

Firma, w której pracuję już od ładnych kilku lat stale się rozwija ale trzeba przyznać, że w niektórych obszarach zaczynała poważnie odstawać od konkurencji i aktualnych standardów rynkowych. Nie chodzi tutaj o samą jakość świadczonych usług, do której tak naprawdę trudno mieć większe uwagi, ale jeśli chodzi o kwestię wizualną to mam wrażenie, że zatrzymaliśmy się w poprzedniej epoce i jeśli nic nie zostałoby w tym zakresie zrobione, to moglibyśmy nawet stracić część klientów.

Profesjonalny rebranding w Warszawie

rebranding warszawaNa szczęście pod koniec ubiegłego roku zarząd ogłosił zmiany, nad którymi pracowano już od kilku miesięcy. W kuluarach dowiedziałem się, że jeśli chodzi o rebranding Warszawa już dawno zauważyła wśród klientów na tamtym rynku rosnącą niechęć klientów do naszej organizacji właśnie dlatego, ze kojarzyliśmy się z przestarzałą firmą co rodziło obawy, że nie spełniamy obowiązujących dziś standardów obsługi klienta. Zarząd w centrali zdecydował się więc na powzięcie radykalnych kroków i zlecenie odświeżenia marki profesjonalnej firmie. W efekcie prac przygotowano naprawdę kompleksowe zmiany. Przede wszystkim zmianie uległo nasze logo, które faktycznie było bardzo nowoczesne, ale mimo wszystko łatwo kojarzyło się z naszą firmą. Olbrzymie zmiany zaszły też tam, gdzie obecnie informacji o firmie szuka najwięcej klientów, czyli w Internecie. To właśnie na podstawie naszej strony wielu klientów szybko wyrabiało sobie opinię o przestarzałości naszego przedsiębiorstwa. Zmianie uległa więc cała szata graficzna naszej strony internetowej, pojawiły się aktualne zdjęcia najważniejszych pracowników kierujących poszczególnymi działami. Pojawiliśmy się też w social mediach, gdzie do tej pory próżno było szukać oficjalny kont naszej firmy. Rebranding został też dobrze przyjęty przez rynek, ponieważ wartość naszej firmy wyraźnie wzrosła, dlatego osoby zarządzające przyznały wreszcie, że inwestycje w wizerunek są potrzebne i przynoszą wymierne korzyści, dlatego już zapowiedziano, że to nie koniec zmian i można spodziewać się dalszego rozwoju w tym kierunku.

Marka jest dziś wartością samą w sobie i nawet największe organizacje na świecie raz na jakiś czas decydują się na rebranding i odświeżenie swoich marek, dzięki czemu mogą nadal same wyznaczać trendy i nie dają się wyprzedzić konkurencji. Czasy się zmieniają i dziś oczekiwania klientów z młodszych pokoleń są zupełnie inne, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Warto więc śledzić najnowsze trendy i raz na jakiś czas decydować się na odświeżanie marki, żeby nie narazić się na utratę klientów.